Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ... ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ!!!

Με ενδιαφέρον διάβασα την ευχαριστήρια επιστολή του κ.Τραυλού, η οποία φυσικά δεν απαντά σε κανένα από τα ερωτήματα, τα οποία ΔΗΜΟΣΙΩΣ του έχω υποβάλει εδώ και αρκετούς μήνες.
             Για αυτή του την αδυναμία να απαντήσει σε ερωτήματα που άπτονται του Δημόσιου συμφέροντος, ας τον κρίνουν οι κάτοικοι και οι δημότες του τόπου.
             Όσο αφορά τις ευχές του , αντεύχομαι και εγώ και η οικογένεια μου  Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά με Ειρήνη και Ηρεμία.
Για τη διαπίστωση του ότι εγώ προέβλεψα ότι θα είναι και πάλι Δήμαρχος, νομίζω ότι με ηρεμία πρέπει να ξαναδιαβάσει την απάντηση.
             Χρόνια Πολλά και από μένα κ. Τραυλέ.
                                          Δήμαρχος Σαλαμίνας
                                            Γιάννης Τσαβαρής
Υ.Γ. Οι δημότες δικαιούνται και πρέπει να μάθουν την αλήθεια και σεις οφείλετε να δώσετε και θα δώσετε στο σωστό χρόνο και χώρο τις απαντήσεις που πρέπει....

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΣΕ ΛΥΠΑΜΕ ΡΕ ΓΙΑΝΝΑΚΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΣ ΡΕ ΦΙΛΕ ΝΑ ΣΥΝΔΙΑΛΑΣΕΣΕ ΜΕ ΕΝΑ ΛΑΜΟΓΙΟ ΣΑΝ ΤΟΝ ΜΠΛΑΤΣΟΥΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΑ ΕΝΑΣ ΦΡΟΥΤΕΜΠΟΡΑΣ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΣΟΥ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΟΝΕΣΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.
ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΙΣΤΕΨΗ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΡΙΜΑ ΜΙΑ ΧΑΜΕΝΗ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΣΗ